Tel.: 736 528 758  |  E-mail: info@provozujemeeshop.cz

Aktuální vytíženost: 89 % Mám prostor pro nového klienta, neváhejte mě kontaktovat 😉

6 tipů jak si založit e-shop

O tom, jak jsem založil e-shop, tedy ten svůj první, jsem psal už v článku Jak jsem se pustil do e-shopu. A i když jsem tento e-shop nakonec dovedl k obratům kolem 4 mil. Kč měsíčně, při jeho tvorbě jsem udělal spousty chyb, ze kterých jsem se poučil. A se stejnými chybami se setkávám i nyní u klientů, kteří se na mě obrátí ohledně toho, jak si založit e-shop.

Spousta těch, kteří chtějí založit e-shop, mají zkreslené představy, o náročnosti, o potřebných financích nebo o čase, jak rychle se dá e-shop založit. E-shop jde vytvořit velmi rychle, ale je potřeba vědět, co je důležité a co méně, nebo vůbec. Obvykle se řeší věci, který v první fázi není až tak zásadní a tím oddalují spuštění e-shop. A hlavně spousta e-shopů ani proto nevznikne. Jejich tvůrci se zaseknou na jeho nastavení, neví si s něčím rady a nakonec e-shop ani nespustí, což je hrozná škoda.

Tipy, jak založit e-shop

  1. Mějte na paměti, proč e-shop zakládáte. Nejspíš tím hlavně důvodem je prodej produktů. Tedy PRODEJ. A ne to, že se návštěvníci budou kochat designem. Zvlášť pokud nemáme zkušenosti s designem e-shopy.
  2. A nejde jen o design, ale hlavně o jeho použitelnost přehlednost. Tedy aby návštěvník se na e-shopu dokázal rychle zorientovat, najít produkt, který chce a v nejlepším případě i objednat. Více o tom píše v e-booku 19 snadných kroků k ziskovému e-shopu.
  3. U e-shopu nemáme moc možností, jak s návštěvníkem komunikovat a snažit se ho přimět ke koupi jako v kamenné prodejně, proto si dejme záležet na popisech produktů. Jak psát popisy produktů najdete v návodu, který si můžete stáhnout zdarma.
  4. Nastavte si správně e-mail marketing, protože díky tomu můžete zůstat v kontaktu s návštěvníky, i když napoprvé neobjednají. Více o tomto tématu dočtete v článku Základní e-mail marketing pro každý e-shop.
  5. Snažte se hned od začátku s návštěvníky co nejvíce komunikovat, e-mailem, telefonicky nebo pomocí chatu (třeba český Smartsupp). Díky tomu pochopíte, co návštěvníci chtějí, co jim na e-shopu chybí a co je potřeba vylepšit.
  6. Co nejvíce se snažte vzdělávat. Na internetu jsou spousty článků a videí, díky kterým se naučíte činnostem, které pro provoz e-shopu a jeho marketing jsou důležité.

Nebojte se ptát, nebojte se najít si třeba mentora, který vám poradí, jak založit e-shop a jak jej následně provozovat. Nebo si pro začátek stáhněte e-book 19 snadných kroků k ziskovému e-shopu, kde je vše rozepsáno více do hloubky.

Díky radám v tomto e-booku ušetříte spousty svého drahocenného času a také peněz, spustíte e-shop mnohem rychleji a začnete vydělávat dříve a také neuděláte chyby, které dělá většina začínajících e-shopařů.

Jak založit e-shop

Kdo jsem

Jmenuji se Zdeněk Hrabálek a internetovému marketingu se věnuji od roku 2006, kdy jsem začal s provozováním vlastních e-shopů. Nemám žádnou speciální školu na marketing či provoz e-shopů, ale spousty praktických zkušenosti. V roce 2006 jsem vytvořil a spustil internetové stavebniny StavbaOnline.cz. Tento e-shop jsem postupně dovedl až k ročnímu obratu 40 mil. Kč a v roce 2016 jsem jej úspěšně prodal.

Chcete ZDARMA návod „Jak psát popisy produktů v e-shopu„?
Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete ZDARMA návod „Jak psát popisy produktů v e-shopu„?

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.