Tel.: 736 528 758  |  E-mail: info@provozujemeeshop.cz

Aktuální vytíženost: 89 % Mám prostor pro nového klienta, neváhejte mě kontaktovat 😉

Analýza vašeho e-shopu

Hledáte možnosti, jak zvýšit příjem ze svého e-shopu? Jak udělat váš e-shop ziskový? Jak zvýšit e-shopu obrat a návštěvnost? Jak získat spokojené zákazníky? A jak si spokojené zákazníky e-shopu udržet?

analýza e-shopu

Díky mým více jak 16-letým zkušenostem s provozováním vlastních e-shopů sepíšu zásadní chyby, které na svém e-shopu máte a navrhnu další možnosti, jak váš e-shop posunout k lepším výsledkům. V rámci této analýzy je i konzultace (po telefonu, popřípadě i osobní), kde všechny body analýzy společně probereme.

Kdo jsem

Provozování vlastních e-shopů a internetovému marketingu se věnuji více než 16 let, kdy jsem spustil internetové stavebniny StavbaOnline.cz. Tento e-shop jsem vybudoval až k ročnímu obratu 40 mil. Kč a v roce 2016 jsem ho úspěšně prodal. Mám proto mnoho cenných zkušeností nejen s provozem, správou nebo vytvářením e-shopu (třeba na Shoptetu), ale hlavně s internetovým marketingem

Co je v ceně analýzy

  1. Soupis chyb z pohledu uživatelské použitelnosti, důvěryhodnosti, přehlednosti, ale i internetového marketingu.
  2. Návrh řešení těchto chyb s praktickými příklady.
  3. Další doporučení, jak zlepšit výsledky vašeho e-shopu.
  4. Hodinová konzultace (telefon, osobně).

Vyjádření stávajících zákazníků, kteří analýzy využili:

Marek Havlíček (HitachiXXL.cz)

„Zdeněk nám s naším e-shopem pomohl vlastně hned od začátku, kdy nám radil od výběru domény, eshopového systému, nastavení struktury a následným marketingem, na který jsme v začátcích neměli příliš mnoho peněz. A vyplatilo se, nyní e-shop šlape jak podle našich představ.“

Nataša Hanáková (Blaire.cz)

Využila jsem možnosti mého e-shop Blaire.cz a byla velmi s ní spokojená natolik, že se Zdeňkem spolupracujeme několik let. Cením si upřímného a lidského přístupu a taky spousty zkušeností, které Zdeněk s provozem e-shopů a marketingem má.“

Ing.Jakub Mirek (county manager NabytokMirek.sk)

Musím vyjadriť maximálnu profesionalitu, konštruktívnu kritiku a reálne účinné nápomocné rady, ktorými Zdeněk Hrabálek vylepšil naše internetové obchody na Slovensku a v Čechách. Spoluprácu s pánom Hrabálkom môžem odporučiť.

Vít Blaha (ředitel společnosti HELIOS GROUP)

Díky praktickým zkušenostem a radám Zdeňka Hrabálka se ukázalo, že grafické úpravy a změny ve vzhledu a rozložení ovládacích prvků e-shopu mohou zvýšit nejen návštěvnost, ale i konverze. Spolupráce se Zdeňkem od úplného začátku, ještě před spuštěním e-shopu, nám ušetřila spoustu času i peněz díky tomu, že jsme nemuseli řešit obvyklé začátečnické problémy, spojené s prokopáváním a následným sanováním slepých uliček. Na spolupráci se Zdeňkem si cením toho, že jeho rady jsou podložené dlouholetou praxí a především praktickými výsledky.

Lukáš Klešč (Baushop.cz)

Absolvoval som niekoľko školení jak spravovat e-shop a jak na marketing e-shopu včetně PPC. Potom som spoznal Zdeňka, vďaka jeho štylu a prístupu som naraz vedel, o čom je reč. Ako na správu e-shopu a jeho marketingu, čo je výhodné, čo nie, kedy sa hodí jedna aktivita a kedy Iná. Zdeněk jede naplno, všetko mi vysvetlil aj na príkladoch, pomohol mi so založením aj správou mojich kampani a presne mi ukázal, ako na to.

Cena analýzy:

5.900 Kč
+ hodina konzultace v ceně 1.100 Kč zdarma

    Nezávazná objednávka

    Toto je nezávazná objednávka analýzy Vašeho e-shopu. Prosím, vyplňte níže uvedené údaje a co nejdřív se Vám ozvu.






    Jak založit e-shop

    Kdo jsem

    Jmenuji se Zdeněk Hrabálek a internetovému marketingu se věnuji od roku 2006, kdy jsem začal s provozováním vlastních e-shopů. Nemám žádnou speciální školu na marketing či provoz e-shopů, ale spousty praktických zkušenosti. V roce 2006 jsem vytvořil a spustil internetové stavebniny StavbaOnline.cz. Tento e-shop jsem postupně dovedl až k ročnímu obratu 40 mil. Kč a v roce 2016 jsem jej úspěšně prodal.

    Díky radám v tomto e-booku ušetříte spousty svého drahocenného času a také peněz, spustíte e-shop mnohem rychleji a začnete vydělávat dříve a také neuděláte chyby, které dělá většina začínajících e-shopařů.