O mně

Jmenuji se Zdeněk Hrabálek a internetovému marketingu se věnuji od roku 2006, kdy jsem začal s provozováním vlastních e-shopů. Nemám žádnou speciální školu na marketing či provoz e-shopů. V roce 2006 jsem vytvořil a spustil internetové stavebniny StavbaOnline.cz. Tento e-shop jsem postupně dovedl až k ročnímu obratu 40 mil. Kč a v roce 2016 jsem jej úspěšně prodal.

Ale nebyla to procházka růžovým sadem. Za celou dobu provozování tohoto e-shopu jsem udělal řadu chyb. Ale nelituju jich. Právě díky těmto chybám jsem získal velmi mnoho zkušeností, které mě a můj e-shop posunuly k miliónovým obratům měsíčně.

Za ty roky provozování e-shopu StavbaOnline, ale i dalších, jsem získal mnoho cenných zkušeností s provozem, správou, ale i vytvářením e-shopů a hlavně s internetovým marketingem. Právě internetový marketing je pro úspěšný e-shop alfou i omegou.

4 DŮVODY, PROČ SPOLUPRACOVAT SE MNOU

  1. Když řeknu, že vím, co dělám, věřte mi. V roce 2006 jsem založil e-shop se stavebním materiálem, který jsme provozoval až do roku 2016. A protože jsem si prošel tím, čím právě procházíte vy, pomohu vám ušetřit spoustu peněz a navíc efektivními kampaněmi získat další. 
  2. Nezdržujte se vlastními chybami, využijte těch mých. Vše kolem e-shopu StavbaOnline.cz jsem dělal sám, včetně začátečnických chyb. Naučil jsem se spoustu nových věcí, zdokonalil se v programování, internetovém designu i marketingu. A ty chyby? Využil jsem jich a získal díky nim cenné zkušenosti. Velmi cenné.
  3. Získejte zkušenosti v hodnotě desítek miliónů. Váš e-shop bude vydělávat, protože využijete mých zkušeností a znalostí SEO a PPC. Poradím vám, jak upravit web k tomu, aby se stal pro návštěvníka a zákazníka přehlednějším a aby mu vyšel vstříc. I v detailech na vás čekají peníze.
  4. Nikdy v tom nebudete sami. Prodejem e-shopu jsem si uvolnil ruce pro marketing, ale zůstal jsem novým provozovatelům e-shopu k dispozici. Stejně tak i po předání hotových zakázek svým partnerům dál pomáhám a radím, takže ve mně budete mít stále oporu.

Analýza vašeho e-shopu

sepíšu zásadní chyby, které na svém e-shopu máte a navrhnu další možnosti, jak váš e-shop posunout k lepším výsledkům.