Tel.: 736 528 758  |  E-mail: info@provozujemeeshop.cz

Aktuální vytíženost: 89 % Mám prostor pro nového klienta, neváhejte mě kontaktovat 😉

Checklist při spouštění e-shopu

Když spouštím nový e-shop, procházím seznam těch nejnutnějších kroků, které jsou naprostou samozřejmostí. Třeba se tento můj seznam bude hodit i vám. Jak píšu, je to opravdu jen to nejzákladnější, bez čeho bych internetový obchod nespustil.

Obsah e-shopu

  • Je na e-shopu stránka s kontaktními údaji o provozovateli?
  • Je vytvořená stránka s informacemi o způsobech doprav a plateb?
  • Jsou správně nastaveny ceny doprav a plateb?
  • V obchodních podmínkách jsou správné údaje?
  • Existuje stránka o podmínkách ochrany osobních údajů?
  • Jsou na e-shopu kvalitní, přehledně napsané popisy produktů?

Vyřizování objednávek v e-shopu

  • Je správně nastavený e-mail, kam budou chodit objednávky?
  • Jsou smysluplně nastaveny stavy objednávek?
  • Jsou nastaveny e-maily, které chodí zákazníkům po objednávce?
  • Mám nastavený tento e-mailový účet ve svém počítači/tabletu/mobilu?

Marketing e-shopu

  • Jsou zřízené PPC účty (Google Ads, Seznam Sklik)?
  • Jsou zřízené na zbožových vyhledávačích (Heureka, Zbožícz, případně Glami, Favi)?
  • Je zřízený účet Facebook Business? A vytvoření Facebook Pixel?
  • Je zřízený a propojený účet v e-mail marketingovém nástroji (např.: Mailchimp, Mail-Komplet, Ecomail,…)?

Analytika e-shopu

  • Je nastavený Google Analytics?
  • Je implementovaný měřící kód pro služby Google Ads, Seznam Sklik, Heureku, Zboží.cz?
  • Je implementovaný remarketingový kód služeb Google Ads, Seznam Sklik, Heureka, Zboží.cz, Facebook?
  • Je implementovaný Facebook Pixel?
  • Je implementovaný měřící kód e-mail marketingového nástroje (Mailchimp, Mail-Komplet, Ecomail a podobně)?

Nevíte si rady?

Pokud si nevíte rady nebo chcete využít svůj čas na něco, čemu rozumíte a toto nechat na jiných, můžete využít službu Založení e-shopu na Shoptetu 😉 Přece jen je rozumnější, když svůj čas a své znalosti věnujete například přípravě podkladů jako jsou popisy produktů či kategorií a nastavení e-shopu necháte na někom, kdo s tím má zkušenosti a zabere mu to méně času než vám.

Tady jsou další články, které se vám při zakládání e-shopu budou hodit:

Díky radám v tomto e-booku ušetříte spousty svého drahocenného času a také peněz, spustíte e-shop mnohem rychleji a začnete vydělávat dříve a také neuděláte chyby, které dělá většina začínajících e-shopařů.

Jak založit e-shop

Kdo jsem

Jmenuji se Zdeněk Hrabálek a internetovému marketingu se věnuji od roku 2006, kdy jsem začal s provozováním vlastních e-shopů. Nemám žádnou speciální školu na marketing či provoz e-shopů, ale spousty praktických zkušenosti. V roce 2006 jsem vytvořil a spustil internetové stavebniny StavbaOnline.cz. Tento e-shop jsem postupně dovedl až k ročnímu obratu 40 mil. Kč a v roce 2016 jsem jej úspěšně prodal.

Chcete ZDARMA návod „Jak psát popisy produktů v e-shopu„?
Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

Jeden komentář: “Checklist při spouštění e-shopu”

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete ZDARMA návod „Jak psát popisy produktů v e-shopu„?

Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.