Tel.: 736 528 758  |  E-mail: info@provozujemeeshop.cz

Aktuální vytíženost: 89 % Mám prostor pro nového klienta, neváhejte mě kontaktovat 😉

E-book 19 snadných kroků k ziskovému e-shopu

Začínáte s provozem vlastního e-shopu, ale nevíte jak na to? Díky e-booku „19 snadných kroků k ziskovému e-shopu“ získáte mnoho rad, návodů a tipů, díky kterým vybudujete svůj vlastní výdělečný e-shop, a to bez nutnosti větších investic.

4 důvody proč

  1. Když řeknu, že vím, co dělám, věřte mi.
    V roce 2006 jsem bez předchozích zkušeností založil e-shop se stavebním materiálem, který jsme provozoval až do roku 2016. A protože jsem si prošel tím, čím právě procházíte vy, pomohu vám ušetřit spoustu času a peněz.
  2. Nezdržujte se vlastními chybami, využijte těch mých.
    Vše kolem e-shopu StavbaOnline.cz jsem dělal sám, včetně začátečnických chyb. Naučil jsem se spoustu nových věcí ohledně provozu e-shopu a jeho marketingu. A ty chyby? Využil jsem jich a získal díky nim cenné zkušenosti. Velmi cenné.
  3. Získejte zkušenosti v hodnotě desítek miliónů.
    Váš e-shop bude vydělávat, protože využijete mých zkušeností s online marketingem. Poradím vám, jak upravit web k tomu, aby se stal pro návštěvníka a zákazníka přehlednějším a aby mu vyšel vstříc. I v detailech na vás čekají peníze.
  4. Nikdy v tom nebudete sami.
    Prodejem e-shopu jsem si uvolnil ruce pro marketing, ale zůstal jsem novým provozovatelům e-shopu k dispozici. Stejně tak i po předání hotových zakázek svým partnerům dál pomáhám a radím, takže ve mně budete mít stále oporu.

Reference

„Zdeněk nám s naším e-shopem pomohl vlastně hned od začátku, kdy nám radil od výběru domény, eshopového systému, nastavení struktury a následným marketingem, na který jsme v začátcích neměli příliš mnoho peněz. A vyplatilo se, nyní e-shop šlape jak podle našich představ.“

Marek Havlíček (HitachiXXL.cz)

„Využila jsem možnosti mého e-shop Blaire.cz a byla velmi s ní spokojená natolik, že se Zdeňkem spolupracujeme několik let. Cením si upřímného a lidského přístupu a taky spousty zkušeností, které Zdeněk s provozem e-shopů a marketingem má.“

Nataša Hanáková (Blaire.cz)

„Musím vyjadriť maximálnu profesionalitu, konštruktívnu kritiku a reálne účinné nápomocné rady, ktorými Zdeněk Hrabálek vylepšil naše internetové obchody na Slovensku a v Čechách. Spoluprácu s pánom Hrabálkom môžem odporučiť.„

Ing.Jakub Mirek (NabytokMirek.sk)

S čím vám pomohu

PPC marketing
(AdWords, Sklik, Bing)

Je mocným marketingovým nástrojem při správném nastavení oslovíte přímo svou cílovku.

E-mailing
marketing

Získejte náskok a využijte e-mailový marketing (mailing) na maximum, budete o krok před konkurencí.

SEO (optimalizace pro vyhledávače)

Dostaňte se na první místa ve fultextovém vyhledávání a zvyšíte tak návštěvnost e-shopu.

Zbožové vyhledávače
(Zboží, Heureka)

Význam „zbožáků“ neboli cenových srovnávačů neustále roste, využijte jejich sílu ve svůj prospěch.

Uživatelské rozhraní (UX)

Je hloupost vrážet peníze do kampaní, když uživatelské rozhraní e-shopu hází návštěvníkům klacky pod nohy.

Struktura e-shopu (webu)

Návštěvník se na e-shopu nesmí ztratit, nenuťte ho přemýšlet a usnadněte mu cestu k odeslání objednávky.

Komunikace se zákazníkem

Zákazník je pán a hlavně vám přináší peníze, komunikujte s ním správně a efektivně. Vyplatí se vám to.

Před spuštěním e-shopu

Správný výběr e-shopového systému, názvu či vzhledu e-shopu zásadně ovlivní jeho úspěch či neúspěch.

Chcete ZDARMA návod „Jak psát popisy produktů v e-shopu„?
Kliknutím na tlačítko souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

Nejnovější články

  • 6 tipů jak si založit e-shop

    6 tipů jak si založit e-shop

    O tom, jak jsem založil e-shop, tedy ten svůj první, jsem psal už v článku Jak jsem se pustil do e-shopu. A i když jsem tento e-shop nakonec dovedl k obratům kolem 4 mil. Kč měsíčně, při jeho tvorbě jsem udělal spousty chyb, ze kterých jsem se poučil. A se stejnými chybami se setkávám i…

    Číst více

  • Marketing pro restaurace v covidové krizi

    Marketing pro restaurace v covidové krizi

    Současná situace nepřeje mnoha odvětvím, na které tvrdě dolehla opatření vlády. Ale asi nejvíc zasaženými jsou restaurace a další gastro provozy. Sám mám několik přátel, kteří provozují restaurace nebo bary a moc rád bych jim alespoň radou a zkušenostmi trošku pomohl. Věřím, že tyto rady mohou pomoci nejen mým přátelům, ale i dalším. A proto…

    Číst více

  • Komunikuj se zákazníkem, vyhneš se problémům

    Provozování internetového obchodu skýtá jednu úžasnou věc, anonymitu. Anonymitu nás, provozovatelů eshopů. Tedy do jisté míry, samozřejmě. Nejsme dennodenně v přímém kontaktu se zákazníky, nemusíme tváří v tvář čelit jejich záludným dotazům a popřípadě i stížnostem. Osobně si myslím, že hodně majitelů eshopů jsou introverti a tento druh podnikání si vybrali právě z důvodu své plachosti.…

    Číst více

  • Na čem spustit e-shop aneb recenze Shoptetu

    Hned na začátku se musím bez mučení přiznat, že Shoptet, či spíše pronájem e-shopu obecně, jsem nikdy neměl příliš v lásce. Jedním důvodem je/byla velmi omezená možnost odlišení vzhledu e-shopu od stovky dalších, které používají stejnou šablonu či systém. A druhým, důležitějším důvodem, je uzavřenost zdrojového kódu. Abych to vysvětlil – nejsem žádný exceletní kodér,…

    Číst více

Díky radám v tomto e-booku ušetříte spousty svého drahocenného času a také peněz, spustíte e-shop mnohem rychleji a začnete vydělávat dříve a také neuděláte chyby, které dělá většina začínajících e-shopařů.