Konkurence nám pomáhá

Ano, i když nadpis článku může znít podivně, tak tomu opravdu je. Většina majitelů e-shopů bere konkurenci jako soupeře. A je to tak přirozené. Ale na druhou stranu díky konkurenci…

Číst článek »

Budujte si vztah se zákazníky

Nebojte se, není třeba chodit s každým zákazníkem na oběd. Ale každý úspěšný e-shop tento vztah buduje a posiluje. A jedním z důležitých nástrojů v tomto směru je e-mail marketing….

Číst článek »

Aktuality a články – důležitá součást úspěšného e-shopu

Tvorba úspěšného, výdělečného e-shopu je běh na dlouhou trať. A je k tomu potřeba spousta drobných krůčků. Neexistuje žádná zaručená a jednoduchá zkratka. A jeden z těchto drobných, ale rozhodně důležitých krůčků si dnes probereme v tomto článku.

Číst článek »
marketing pro eshop

Jaký marketingový kanál pro e-shop připravit jako první?

Spustili jste e-shop a nevíte, na jaký druh marketingu se soustředit? Přečtěte si, jaký marketingový kanál připravit jako první.

Číst článek »

Komunikuj se zákazníkem, vyhneš se problémům

Provozování internetového obchodu skýtá jednu úžasnou věc, anonymitu. Anonymitu nás, provozovatelů eshopů. Tedy do jisté míry, samozřejmě. Nejsme dennodenně v přímém kontaktu se zákazníky, nemusíme tváří v tvář čelit jejich záludným…

Číst článek »

Jak psát popisky produktů v e-shopu

V první řadě si je potřeba uvědomit, že popisy produktů patří mezi ty nejdůležitější prvky každého e-shopu. Kamenný obchod má tu výhodu, že zákazníka může ovlivnit prodavač (samozřejmě pokud je…

Číst článek »