marketing pro eshop

Jaký marketingový kanál pro e-shop připravit jako první?

Spustili jste e-shop a nevíte, na jaký druh marketingu se soustředit? Přečtěte si, jaký marketingový kanál připravit jako první.

Číst článek »

Komunikuj se zákazníkem, vyhneš se problémům

Provozování internetového obchodu skýtá jednu úžasnou věc, anonymitu. Anonymitu nás, provozovatelů eshopů. Tedy do jisté míry, samozřejmě. Nejsme dennodenně v přímém kontaktu se zákazníky, nemusíme tváří v tvář čelit jejich záludným…

Číst článek »

Jak psát popisky produktů v e-shopu

V první řadě si je potřeba uvědomit, že popisy produktů patří mezi ty nejdůležitější prvky každého e-shopu. Kamenný obchod má tu výhodu, že zákazníka může ovlivnit prodavač (samozřejmě pokud je…

Číst článek »