
Konkurence nám pomáhá
Ano, i když nadpis článku může znít podivně, tak tomu opravdu je. Většina majitelů e-shopů bere konkurenci jako soupeře. A je to tak přirozené. Ale na druhou stranu díky konkurenci…
Číst článek »
Budujte si vztah se zákazníky
Nebojte se, není třeba chodit s každým zákazníkem na oběd. Ale každý úspěšný e-shop tento vztah buduje a posiluje. A jedním z důležitých nástrojů v tomto směru je e-mail marketing….
Číst článek »
Aktuality a články – důležitá součást úspěšného e-shopu
Tvorba úspěšného, výdělečného e-shopu je běh na dlouhou trať. A je k tomu potřeba spousta drobných krůčků. Neexistuje žádná zaručená a jednoduchá zkratka. A jeden z těchto drobných, ale rozhodně důležitých krůčků si dnes probereme v tomto článku.
Číst článek »
Jaký marketingový kanál pro e-shop připravit jako první?
Spustili jste e-shop a nevíte, na jaký druh marketingu se soustředit? Přečtěte si, jaký marketingový kanál připravit jako první.
Číst článek »Komunikuj se zákazníkem, vyhneš se problémům
Provozování internetového obchodu skýtá jednu úžasnou věc, anonymitu. Anonymitu nás, provozovatelů eshopů. Tedy do jisté míry, samozřejmě. Nejsme dennodenně v přímém kontaktu se zákazníky, nemusíme tváří v tvář čelit jejich záludným…
Číst článek »Jak psát popisky produktů v e-shopu
V první řadě si je potřeba uvědomit, že popisy produktů patří mezi ty nejdůležitější prvky každého e-shopu. Kamenný obchod má tu výhodu, že zákazníka může ovlivnit prodavač (samozřejmě pokud je…
Číst článek »